Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elektroonilised kassapidajad võivad peagi jõuda ka Eesti poodidesse
Rahvusvaheline tehnoloogiaettevõte NCR
alustas Leedu kaupluseketis IKI esimeste iseteeninduskassade katsetamist, mis
peaksid tulevikus oluliselt vähendama kassajärjekordi kaubanduskeskustes.
NCR FastLane iseteenindusterminalis saavad kliendid ise kassas oma kaubad registreerida ning seejärel nende eest tasuda, vähendades nii vajadust kassapidajate järele, teatas terminale paigaldav IT-ettevõte New Vision.
New Vision Eesti müügijuht Kaja Lust ütles, et loodetavasti jõuavad terminalid peatselt ka meie kauplustesse, läbirääkimised siinsete partneritega on alanud.
NCR FastLane iseteenindusterminalide kasutamisel saavad kauplused suurendada teeninduspunktide arvu. Kuna mitut terminali jälgib üks kaupluse töötaja, vabaneb peale süsteemi juurutamist enam personali klientide paremaks teenindamiseks ostusaalis.
New Vision on Baltimaades tegutsev IT-ettevõte, mis pakub klienditeenindust ja efektiivsust suurendavaid jaekaubandussüsteeme. Ettevõttes töötab 140 IT-spetsialisti.
NCR on ülemaailmne tehnoloogiaettevõte, mis pakub iseteeninduse ja muid tugisüsteeme nii jaekaubandus-, finants- , turismi-, tervishoiu- kui ka meelelahutusvaldkonna ettevõtetele.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.