Rahvusvaheline tehnoloogiaettevõte NCR
alustas Leedu kaupluseketis IKI esimeste iseteeninduskassade katsetamist, mis
peaksid tulevikus oluliselt vähendama kassajärjekordi kaubanduskeskustes.
NCR FastLane iseteenindusterminalis saavad kliendid ise kassas oma kaubad registreerida ning seejärel nende eest tasuda, vähendades nii vajadust kassapidajate järele, teatas terminale paigaldav IT-ettevõte New Vision.
New Vision Eesti müügijuht Kaja Lust ütles, et loodetavasti jõuavad terminalid peatselt ka meie kauplustesse, läbirääkimised siinsete partneritega on alanud.
NCR FastLane iseteenindusterminalide kasutamisel saavad kauplused suurendada teeninduspunktide arvu. Kuna mitut terminali jälgib üks kaupluse töötaja, vabaneb peale süsteemi juurutamist enam personali klientide paremaks teenindamiseks ostusaalis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
New Vision on Baltimaades tegutsev IT-ettevõte, mis pakub klienditeenindust ja efektiivsust suurendavaid jaekaubandussüsteeme. Ettevõttes töötab 140 IT-spetsialisti.
NCR on ülemaailmne tehnoloogiaettevõte, mis pakub iseteeninduse ja muid tugisüsteeme nii jaekaubandus-, finants- , turismi-, tervishoiu- kui ka meelelahutusvaldkonna ettevõtetele.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.