30 jaanuar 2008
Jaga lugu:

Wal-Mart pakub internetiotsingut ning reklaami

Suur Ameerika supermarketite kett Wal-Mart hakkas pakkuma internetiotsingu teenust ning reklaami, vahendas juhtimisportaal E-xutive.

Internetiotsingu ja reklaami müük käib läbi Sam's Club (Sämmi klubi - toim.) nime kandva allüksuse. Internetiteenuste sihtgrupiks on väikeettevõtjad ja nende lõpptarbijad.

Sämmi klubi kujutab endast Ameerika Ühendriikides tegutsevat kauplusladude ketti. Esimene kauplus avati 1983. aastal. Praegu kuulub ketti 580 kauplusladu ühendriikides ning umbes sadakond teistes maailma maades. Kauplusladude ketist saavad osta vaid klubi liikmekaartide omanikud ja hetkel on neid registreerunud rohkem kui 47 miljonit.

Sämmi klubi veebilehe SamsClub.com väitel otsib üha enam tarbijaid neid huvitavat kaupa internetist. Sestap otsustas klubi aidata väikeettevõtjatel oma toodanguinfot veebis levitada ning ostjatel seda leida. Abi eest võtab Sämmi klubi igaühelt 25 dollarit kuus. Alates 50 dollarist kuus saab aga tellida reklaamikampaania.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Indrek Kald
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112indrek.kald@gmail.com
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150ana.madismae@aripaev.ee