Suur Ameerika supermarketite kett Wal-Mart
hakkas pakkuma internetiotsingu teenust ning reklaami, vahendas juhtimisportaal
E-xutive.
Internetiotsingu ja reklaami müük käib läbi Sam's Club (Sämmi klubi - toim.) nime kandva allüksuse. Internetiteenuste sihtgrupiks on väikeettevõtjad ja nende lõpptarbijad.
Sämmi klubi kujutab endast Ameerika Ühendriikides tegutsevat kauplusladude ketti. Esimene kauplus avati 1983. aastal. Praegu kuulub ketti 580 kauplusladu ühendriikides ning umbes sadakond teistes maailma maades. Kauplusladude ketist saavad osta vaid klubi liikmekaartide omanikud ja hetkel on neid registreerunud rohkem kui 47 miljonit.
Sämmi klubi veebilehe SamsClub.com väitel otsib üha enam tarbijaid neid huvitavat kaupa internetist. Sestap otsustas klubi aidata väikeettevõtjatel oma toodanguinfot veebis levitada ning ostjatel seda leida. Abi eest võtab Sämmi klubi igaühelt 25 dollarit kuus. Alates 50 dollarist kuus saab aga tellida reklaamikampaania.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.