7. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lapsevanemate mure: kõnearve piirangust hoolimata suuremad arved kui tohiks

Mitmed inimesed on pöördunud tarbijakaitseametisse murega, et lapsele kehtestatud kõnearve piirangust hoolimata saabuvad kuu lõpus ikkagi suuremad arved kui tohiks.

Ameti meelest on paljudel juhtudel tegemist tõsiasjaga, et lapsevanemad ajavad segi krediidilimiidi ja kõnearve kontrolli all hoidmise teenuse.

Krediidilimiit pole teenus, mis võimaldaks inimesel oma kõnearvet kontrolli all hoida, kirjutas Tarbija24. Lapsevanemal, kes soovib oma lapse telefonikõnesid piirata näiteks 200 kroonile kuus, tuleb sõlmida eraldi leping.

Kuna inimene tasub operaatorile helistamise eest alles pärast teenuse kasutamist, reeglina järgmisel kuul, on operaator kehtestanud teatud rahalise piirmäära, milleni ta võimaldab kasutada teenust selle eest tasumata.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112