Mitmed inimesed on pöördunud
tarbijakaitseametisse murega, et lapsele kehtestatud kõnearve piirangust
hoolimata saabuvad kuu lõpus ikkagi suuremad arved kui tohiks.
Ameti meelest on paljudel juhtudel tegemist tõsiasjaga, et lapsevanemad ajavad segi krediidilimiidi ja kõnearve kontrolli all hoidmise teenuse.
Krediidilimiit pole teenus, mis võimaldaks inimesel oma kõnearvet kontrolli all hoida, kirjutas Tarbija24. Lapsevanemal, kes soovib oma lapse telefonikõnesid piirata näiteks 200 kroonile kuus, tuleb sõlmida eraldi leping.
Kuna inimene tasub operaatorile helistamise eest alles pärast teenuse kasutamist, reeglina järgmisel kuul, on operaator kehtestanud teatud rahalise piirmäära, milleni ta võimaldab kasutada teenust selle eest tasumata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?