Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tele2 klient Kairi Roosnurm ütles
aripaev.ee-le, et paar aastat tagasi sõlmis ta sideteenuseoperaatoriga leipingu
300kroonise teenusekasutamise limiidiga, kuid arve tuli 900 krooni ringis.
Roosnurm rääkis, et tahtis 300kroonist mobiilsideteenuse kasutamise piirangut oma lapse jaoks. Kuid laps oli SMS-mängu mängimisel hoogu sattunud ning alles järgmisel päeval saatis operaator teate, et teenuste arve on 900 krooni ringis. "Tele2 selgitas, et sõnumikeskuse sõnumid laekuvad hiljem ning seetõttu ei saanud kohe teenust piirata," ütles Roosnurm. Ta lisas, et pärast paari aasta tagust juhtumit on ta hoidnud ise helistamisel ja sõnumite saatmisel silma peal ning arved on olnud seetõttu kontrolli all.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.