• 07.02.08, 17:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 klient: 300kroonise limiidiga 900kroonine arve

Tele2 klient Kairi Roosnurm ütles aripaev.ee-le, et paar aastat tagasi sõlmis ta sideteenuseoperaatoriga leipingu 300kroonise teenusekasutamise limiidiga, kuid arve tuli 900 krooni ringis.
Roosnurm rääkis, et tahtis 300kroonist mobiilsideteenuse kasutamise piirangut oma lapse jaoks. Kuid laps oli SMS-mängu mängimisel hoogu sattunud ning alles järgmisel päeval saatis operaator teate, et teenuste arve on 900 krooni ringis. "Tele2 selgitas, et sõnumikeskuse sõnumid laekuvad hiljem ning seetõttu ei saanud kohe teenust piirata," ütles Roosnurm. Ta lisas, et pärast paari aasta tagust juhtumit on ta hoidnud ise helistamisel ja sõnumite saatmisel silma peal ning arved on olnud seetõttu kontrolli all.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele