USA tarkvarahiiu Microsofti juht Steve
Ballmer teatas laupäeval kirjas Yahoo juhtkonnale, et annab neile veel vaid kolm
nädalat aega Microsofti ülevõtupakkumise vastuvõtmiseks.
„Kui me järgmise kolme nädala jooksul kokkuleppele ei jõua, oleme sunnitud pöörduma otse teie aktsionäride poole, mis võib tähendada ka häälevõitluse algatamist, et valida uus juhtkond,“ tsiteeris Ballmeri kirja agentuur Reuters. „See võib meie vaatenurgast teie firma väärtusele soovimatut mõju avaldada, mis kajastuks ka meie pakkumise tingimustes,“ jätkas Ballmer.
Sisuliselt on Yahoo juhtidel valida – kas võtta tehing vastu või riskida oma ametikohaga Yahoo järgmisel aktsionäride aastakoosolekul.
Microsofti pakkumisest on möödunud juba enam kui kaks kuud ning Microsofti kannatus hakkab katkema, ütles Ballmer. Pakkumise tegemise ajal oli Microsoft valmis Yahoo'd ostma 62%se ülekursiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oma kirjas märgib Ballmer, et vahepeal on vähikäiku teinud nii USA majandus kui IT firmade aktsiate turg. Ka Yahoo turuosa internetiotsingute ja –reklaamiturul on kahanenud, väidab Microsoft ala uuringuid tsiteerides.
Ultimaatumi tähtaeg on 26 aprill, ehk neli päeva pärast seda kui Yahoo on avaldanud oma kvartalitulemused ning kaks päeva pärast Microsofti tulemuste avalikustamist.
Ballmer märkis, et Yahool pole õnnestunud meelitada ühtegi teist ala firmat konkureerivat pakkumist tegema.
Pacific Crest Securities analüütik Brendan Barnicle kommenteeris Ballmeri kirja kui manöövrit, mis annab Yahoo juhtkonnale Microsofti pakkumise vastuvõtmiseks n.ö legaalse katte. Välistades väljavaated kõrgemast pakkumisest, ei ole enam vaja karta aktsionäride võimalikke hagisid.
Tänase seisuga on Microsofti pakkumise väärtus 42,2 miljardit dollarit. Teoks saades oleks see IT ala aegade suurim ülevõtutehing.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.