• 22.04.08, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 alustas tööd lauatelefonide vastu

Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 alustas tööd lauatelefonide vastu, pakkudes ettevõtetele võimalust neist loobuda mobiiltelefoni kasuks, kuid säilitades siiski lauatelefoni numbri, teatas ettevõte.
Mobifixi nime kandev teenus sündis arusaamast, et väga paljudes organisatsioonides satuvad inimesed tihti ebamugavatesse olukordadesse, kuna kõned tulevad sisse kahte telefoniaparaati, lauale ja mobiiltelefonile, ütles Tele2 Eesti äriklientuuri ja sisuteenuste direktor Andres Jõesaar.
Uues süsteemis loobub ettevõte lauatelefoni aparaadist. Alles jääb viimase number, millele tulevad kõned suunatakse automaatselt mobiiltelefonile. Kõik väljaminevad kõned lähevad välja mobiilinumbrilt. Paketis ei ole lauatelefoni kuutasu, mobiililt lauatelefonidele helistades aga kehtib soodsam hind (50 senti minut).
“Inimesed näevad järjest enam, et mobiiltelefoni abil on neil suurem kontroll selle üle kui kättesaadavad nad on, millal segab telefonihelin mõnd kohtumist ning kellele milliseid kõnesid suunata,” kommenteeris Jõesaar. “Ehk on meie uus teenus paljude jaoks see viimane piisk, mis kallutab kaalukausi selgelt lauatelefonist loobumise kasuks.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 25 miljonile kliendile 15 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust ligi 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele