• 21.05.08, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dior toob turule pea 60 000kroonised telefonid

Prantsusmaa moelooja Christian Dior esitleb täna esmakordselt oma mobiiltelefonide kollektsiooni. Ühe luksustelefoni eest tuleb aga välja käia 3500 eurot ehk rohkem kui 57 000 krooni.
Tootjate endi sõnul on toode suunatud rikkale klientuurile. Põhilisteks ostjateks kujunevad prantslaste meelest rikkad inimesed Venemaalt ja Hiinast, vahendas BizNews.
Telefone hakkab tootma väike prantsuse ettevõte ModeLabs Group. Dioril on aastaga plaanis välja lasta ligi 10 000 eksklusiivtelefoni. Tootja loodab üsna peagi müüa aastas ligi 200 miljoni euro väärtuses telefone ja on juba mõned miljonid tootmise tõhususse investeerinud.
Diori telefoni saavad endale soetada inimesed üle kogu maailma, välja arvatud Jaapani ja Korea huvilised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Telefoni eripära on selles, et ta on sama suur kui tavaline USB mälupulk. Loomulikult on telefonil valik helinatoone, fotokaamera ja puuteekraan.
Lisaks Diorile on mobiiltelefoni turul ilma teinud ka teised luksusbrändid. Teiste hulgas Armani ja Prada. Ka konkurent Dolce Gabbana on telefonide müügist endale juba ilusa lisakopika teenitud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele