Stockholmi Evli Banki analüütik Michael
Andersson märkis, et Rootsi valitsus võiks France Telecomi pakkumise TeliaSonera
ostuks vastu võtta, kui see oleks 65-70 Rootsi krooni aktsia eest.
See tähendaks, et firma eest saadaks selle esmase enampakkumise hind 85 Rootsi krooni aktsia eest miinus dividendid, vahendas Anderssoni sõnu Financial Times.
TeliaSonera aktsia oli Rootsis tehnoloogiamulli ajal börsile tulles omamoodi rahvaaktsia, mida ostsid praktiliselt kõik rootslased. Valitsus peaks prantslastelt välja kauplema veidi kõrgema hinna, et aktsiaid ostnud inimesed saaksid vähemalt investeeritud raha tagasi.
France Telecom pakkus TeliaSonerale tehingut, millega nii rahas kui aktsiates makstes tuleks Põhjala ettevõtte ühe aktsia hinnaks 62,35 Rootsi krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“TeliaSonera on tugev ettevõte, millel on suurepärased kasvuväljavaated. Ettevõtte juhtkond keskendub firma arendamisele selle kogu potentsiaali kasutades, viies ettevõtte korraliku ja jätkusuutliku tulude kasvuni ning tõstes maksimaalselt kõikide aktsionäride vara. Pakutud hind alahindab märkimisväärselt ettevõtte potentsiaali,“ ütles Tom von Weymarn Financial Timesile.
France Telecomi juht Didier Lombard ütles von Weymarni sõnu kommenteerides, et on normaalne, kui ettevõtte juht tahab aktsionäridele läbirääkimiste alguses paremat hinda välja kaubelda.
Lombard andis TeliaSonerale pakkumise kaalumiseks kaks nädalat ja kinnitas, et pakkumist ei tõsteta. „Praegusel hetkel ei pea ma olukorda lõpetatuks,“ sõnas ta.
Rootsi riigile kuulub 37% TeliaSonerast.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.