• 14.07.08, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MicroLink alustas koostööd Apple’iga

MicroLinki abiga saab nüüdsest ettevõtte arvutiparki laiendada Apple’i toodetega, sest MicroLink hakkab vahendama Apple’i arvuteid ja pakkuma neile tehnilist tuge.
Möödunud nädalal viibisid Eestis Apple’i Baltikumi juhid, kes andsid MicroLinkile Apple’i ametliku partneri tiitli ja toodete edasimüügi õigused. Siiani müüs ning haldas MicroLink peamiselt Microsofti tarkvara kasutavaid laua- ja sülearvuteid. Edaspidi võib läbi MicroLinki soetada ka üha populaarsemaid Apple Mac OS X-i kasutavaid laua-, süle- ja serverarvuteid, teatas ettevõte.
MicroLinki juhatuse liige Andres Partsi sõnul tunnevad MicroLinki kliendid järjest rohkem huvi mitmesuguste Apple’i toodete vastu. „Seni kasutasid Apple arvuteid pigem disainiettevõtted, kes vajasid võimsaid graafikalahendusi ja ilusat pilti, tänapäeval leiavad Macid järjest enam kasutust ka muudes ärivaldkondades,” rääkis ta.
MicroLink kuulub koos Elioni ja EMTga telekommunikatsiooni- ja IT- ettevõtete gruppi Eesti Telekom. MicroLinki võtmeoskus on infotehnoloogia terviklahenduste väljatöötamine ja laia valiku IT-kaupade ning teenuste pakkumine. Eesti Telekomi 60,12 protsendi suuromanik on TeliaSonera, TeliaSoneral on 114 miljonit klienti, tegutsedes 18 riigis Põhjamaades, Baltikumis, Ida-Euroopas ja Kesk-Aasias.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele