Viimase poolteise aasta jooksul on Nokia
osatähtsus Elcoteqi klientide hulgas langenud ning Nokia ei ole enam
ettevõtte suurim klient, kirjutas Elcoteq täna avaldatud majandustulemuste
kommentaaris.
Ettevõtte suurimad kliendid on (tähestikulises järjekorras) Ericsson, Nokia Devices, Nokia Siemens Networks, Philips, Research in Motion (RIM), Sony Ericsson ja Thomson.
Elcoteq teatas täna, et ettevõtte teise kvartali kahjum kahanes 13,7 miljoni euroni ehk 42 eurosendini aktsia kohta võrrelduna 20,6 miljoni euro suuruse kahjumiga aasta tagasi. Ettevõtte käive kasvas 6,6 protsenti 904,8 miljoni euroni.
Reedel kukkus Elcoteqi aktsia hind 16 protsenti pärasts seda, kui ettevõte oli alandanud selle aasta kasumi- ja käibeprognoosi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.