Laupäeval toimuvad Viljandis rannakohvik
Bangalo juures SMSi-meistrivõistlused, kus alates kella 12st saavad kõik
huvilised võidu kirjutamist proovida, teatas Tele2.
SMSi-voorud toimuvad kell 12.00–17.00. Eelvoorus tuleb aja peale valmis tippida üks sõnum. Kõigi sõnumite puhul on tingimuseks, et kasutatakse suuri-väikseid tähti ja kirjavahemärke täpselt nagu etteantud sõnumi juures kirjas. 16 kiireimat lähevad edasi play-off ringidesse, kus üks-ühe vastu võisteldes liiguvad võitjad edasi kuni jääb alles kõige kiirem.
Nii eelvoorus kui ka finaalis kasutatakse korraldajate poolt antud Nokia mobiiltelefoni ja võistluse kulgu on publikul võimalik jälgida võistleja taga olevalt ekraanilt, millel on näha telefoni ekraanipilt. Iga eelvooru etapi võitja saab omale uue Nokia mobiiltelefoni ja kutse superfinaali Tele2 Go Live! kontserdil. Superfinaali peavõiduks on 15 000 Eesti krooni.
Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on Tele2 mujal maailmas väga edukalt korraldanud SMSi-meistrivõistlusi. „Seetõttu otsustasime populaarse võistluse korraldamise ette võtta ka Eestis. Praeguseks on meil kogemus Tartu ja Pärnu linnaga, kus osales suur hulk noori ning saime väga positiivse vastukaja,” lisas Seema.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SMS-meistrivõistluste eelvoorud toimuvad Eesti eri paigus nagu näiteks Tartu, Tallinn, Pärnu, Viljandi ja Narva. Iga eelvooru võitja saab kutse superfinaali, mis leiab aset Tele2 Go Live! kontserti pealaval 6. septembril.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.