• 13.08.08, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued monitorid töötavad ooterežiimis elektrit kulutamata

Saksa-Jaapani IT-ettevõte Fujitsu Siemens Computers tõi turule uued keskkonnasäästlikud monitorid, mis ooterežiimis sootuks ilma elektrita hakkama saavad, teatas ettevõte.
Fujitsu Siemens Computersi müügijuhi Antti Vari sõnul on eeltellimusi tehtud juba tuhandetele monitoridele üle kogu Euroopa, Lähis-ida ja Aafrika regiooni ning alanud on ka plaanijärgne esimeste nullvatiste monitoride müük. „Uute monitoride nullvatine energiasäästutehnoloogia tähendab seda, et need ei tarbi ooterežiimis energiat. See on esmakordne, sest senimaani on monitorid kasutanud keskmiselt üks kuni kuus vatti ning seda ka ooterežiimis,“ selgitas Vari.
Monitori toitesüsteemi on sisse ehitatud arvuti juhitav lülituselement, mis tähendab, et säästurežiim on uutel monitoridel vaikimisi juba sisse lülitatud. „Kui monitor läheb üle ooterežiimile, katkestab süsteem ekraani toite täielikult. Hiljem, kui arvuti saadab monitorile sisendsignaali, taastab väike elektriline impulss toite,“ kommenteeris Vari, lisades, et funktsioon toimib nii analoog- kui ka digitaalsete monitoriväljundsignaalidega.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele