Tallinna linn plaanib ID-pileti kaudu
siduda omavahel suurürituste pääsmed ning ühistranspordi- ja
parkimiskorralduse. Lisaks teha teenus kättesaadavaks ka väliskülalistele.
Tallinna linnavalitsus plaanib tänasel istungil heaks kiita viieaastase lepingu Sertifitseerimiskeskusega, mille alusel laieneb ID-pilet enamikule linna poolt müüdavatele piletitele, sealhulgas loomaaed, ujulad ja muuseumid.
Ühtlasi on linn seadnud omale eesmärgi siduda ühes ettevõtjatega ID-piletite süsteemi kaudu omavahel suur-ürituste pääsmed ühistranspordi ja parkimiskorraldusega ning avada uued piletisüsteemi võimalused 2009. aasta lõpuks ka Tallinna väliskülalistele.
„2011. aastaks valimistudes vajame piletisüsteeme, mille kaudu on Tallinnas ja terves Eestis toimuvaid üritusi lihtne müüa ka välismaalastele," rääkis Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli, kelle sõnul on see Tallinnale eriti oluline 2011. aasta Euroopa Kultuuripealinnaks valmistumisel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sertifitseerimiskeskuse juhi Kalev Pihli sõnul plaanitakse järgmisel aastal turule tuua ka mõned piiriülesed teenused, mis võimaldaks ühte piletit kasutada erinevates riikides. "ID-pileti mudel on suurepärane lahendus erinevate piletisüsteemide ristkasutuseks," lisas Pihl.
Kahe linna piletisüsteemide lähendamiseks on Mutli sõnul juba alustatud läbirääkimisi kaaskultuuripealinna Turuga.
Lisaks eeltoodule on ID-pileti laiendamine Mutli sõnul osa hiljemalt 2011. aastal käivituvast Tallinna Televisiooni TV-põhiste teenuste paketist, mis teeks ID-pileti teenused kättesaadavaks ka teleri vahendusel.
„Rahvas on ID-pileti hästi omaks võtnud ning seetõttu on kindlasti mõistlik pakkuda seda veelgi mugavamalt ka teleripuldi vahendusel,” ütles Mutli.
Lepingu allkirjastamine toimub täna kell 12 linnavalitsuses. Lepingule kirjutavad alla linnasekretär Toomas Sepp ja AS Sertifitseerimiskeskuse juhataja Kalev Pihl.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.