• 05.01.09, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eero Tohver: raskused õhutavad innovatsiooni tagant

Raske olukord majanduses sunnib ettevõtteid oma tegevusi ja meeskondi üle vaatama, ütles IT-firma OÜ Uptime juhatuse esimees Eero Tohver.
Uptime'i selle aasta kõige innovaatilisemat tegu on tema sõnul raske üksikuna välja tuua. Ettevõtte juures on olulisem ärimudeli innovaatilisus, seega innovatsioon mitte ainult läbi teaduslike avastuste, vaid ärimudeli ümbervaatamise kaudu – mis töötab ja mis tuleks majast välja visata, vastas Tohver aripaev.ee päevaküsimusele, mida innovaatilist plaanite oma ettevõttes tänavu teha.
"Üldiselt võib öelda, et kui räägitakse innovatsioonist, tuleb esmalt pähe mingi tehnoloogiline leiutis," märkis ta.
Tohveri sõnul Uptime’is töötajate ergutamiseks innovatsiooniauhinda pole, ent firma innustab inimesi mõtlema, mida nad täpsemalt teevad ja miks teevad. Vastus, et alati on nii tehtud, pole seejuures päris adekvaatne, lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

President Toomas Hendrik Ilves kuulutab homme avatuks innovatsiooniaasta, mis on uute ideede, loova mõtlemise ja teistmoodi tegutsemise aasta. Innovatsiooniaasta projekti initsiaatoriks on majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning selle aluseks on EASi poolt elluviidav innovatsiooniteadlikkuse programm.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele