Eesti Telekomi neljanda kvartali puhaskasum
kahanes aastaga 12,1 protsenti, 400 mln kroonile, teatas ettevõte börsile.
Ettevõtte käive kasvas samal ajal 0,2 protsenti, 1,573 miljardile kroonile.
Mobiilside teenuste segmendi käive vähenes 8,7 protsenti, 904 mln kroonile. Üksuse kasum kasvas 20,1 protsenti, 287 mln kroonile. Lairiba segmendi käive kasvas 5,8 protsenti, 826 mln kroonile, kasum kahanes 25,3 protsenti, 109 mln kroonile. IT-teenuste segmendi käive kasvas 43,3 protsenti, 132 mln kroonile. Üksuse kasum kukkus 62,7 protsenti, ühele miljonile kroonile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.