• 29.04.09, 17:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL korraldab Tallinnas üle-euroopalise küberkaitseõppuse

Euroopa Liidu ministrid leppisid täna Tallinnas kokku korraldada Eestis üle-euroopaline küberkaitseõppus, et testida riikide võimekust kaitsta olulisi e-lahendusi.
Kahepäevasel Euroopa Liidu ministrite küberjulgeoleku konverentsil "Tallinn CIIP 2009" leppisid liikmesriikide ministrid kokku ühises õppuses aastal 2010. Ühine harjutus kriitilise informatsiooni infrastruktuuri kaitseks organiseeritakse koos Euroopa Komisjoni kriitilise informatsiooni infrastruktuuri tegevusplaaniga, et testida liikmesriikide võimekust, kuidas kaitsta liikmesriikides olulisi teenuseid ja neid tagavaid infotehnoloogia vahendeid.
Eesti majandus- ja kommunikatsiooniministri Juhan Partsi eestvedamisel algatasid euroliidu ministrid konverentsil nn Tallinna protsessi, mille käigus koostatakse ettepanekuid, kuidas tõhustada Euroopa Liidu liikmesriikide küberkaitset.
Oma sõnavõtus rõhutas Parts eelkõige vajadust teha üle-euroopaliselt koostööd ning esitas Eesti ettepanekud Euroopa Komisjoni vastalgatatud kriitilise informatsiooni ja infrastruktuuri kaitse poliitika väljatöötamiseks. Vajalik on säilitada paindlikkus ja arvestada majandusvabadusi, lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Konverentsi korraldas majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, sellel osalesid teiste seas Euroopa Komisjoni infoühiskonna ja meediavolinik Viviane Reding ning Euroopa Liidu järgmise eesistujamaa Rootsi kommunikatsiooniminister Asa Torstensson.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele