• 30.04.09, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRIA kliendiportaalis avaneb uus e-teenus

Esmaspäevast on esmakordselt kõigile avatud uus võimalus registreerida end Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ameti kliendiks e-PRIA kaudu.
Kui seni sai PRIA kliendiks ainult paberil täidetud või meilitsi saadetud ja digitaalselt allkirjastatud avalduse alusel, siis maikuust on seda võimalik teha ka veebis e-PRIA portaalis. Samuti on võimalik praegustel PRIA klientidel uuendada oma registriandmeid e-PRIA kaudu. Ka hiljuti PRIAst väljasaadetud kliendiregistri inventuuri ankeete ei pea tagasi saatma paberil, vaid piisab oma andmete kontrollimisest ja parandamisest e-PRIAs, teatas amet.
Kokku on PRIA kliendiregistris rohkem kui 52 000 klienti. 4. maist ootab PRIA neist ligi 17 000 taotlema pindala- ja keskkonnataotlusi, seda ka esmakordselt e-PRIA kaudu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele