• 03.06.09, 23:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft surub peale oma otsingumootorit

Microsofti turundustöö on alati olnud heal tasemel. Sageli on see siiski üle piiri läinud, nii et konkurendid on tarkvarahiiglast süüdistanud alatute võtete kasutamises. Näiteks oma internetibrauseri pealesurumine Windowsi keskkonnas on Microsoftile alati väga oluline olnud ning põhjustanud palju tüli teiste brauseritootjatega.
Nüüd on Microsoft justkui kogemata teinud oma otsingumootorist nimega Bing IE6 kasutajatele vaikimisi esimese valikuna pakutava võimaluse. Bing on uus nimi otsingumootorile, mis on varem kandnud nimesid Live Search ja MSN Search.
Kui Bingi asemel vaikimisi valikuks määrata mõni muu otsingumootor, ilmus ta paraku varsti jälle tagasi, kirjutas PC World.
Kui Microsoftilt juhtumi kohta aru päriti, vastasid nad, et teavad probleemist ja parandavad selle. Võib ju tõesti olla, et Bingi suruti kasutajatele peale kogemata, kuid Microsofti ajalooga tutvudes tuleb nentida, et selliseid õnnetusi juhtub neil kahtlaselt sageli.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõigest kuu aja eest tõstsid hädakisa Opera ja Firefox, kui märtsis välja tulnud IE8 ennast automaatselt vaikimisi brauseriks määras.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele