• 07.08.09, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina hulgimüüjad süüdistavad Nokiat maksudest kõrvalehiilimises

Nokia probleemid Hiina hulgikaupmeestega jätkuvad, kirjutab MTV3. Nüüd on hulgimüüjad saatnud riigi maksu- ja kaubandusametkondadele kirja, milles süüdistavad Nokiat maksudest kõrvalehiilimises ja maksupettustes.
Kirjas nõutakse Nokiale karistust. Hulgimüüjad on pidanud maksma Nokiale trahve selle eest, et on müünud telefone kokkulepitud alast väljapoole. Nad väidavad, et Nokia ei ole neile tasutud trahvide eest kviitungeid andnud, nii väldib Nokia nende väitel makse.
See kiri on vaid osa Nokia ja Hiina hulgimüüjate vahelisest tülist. Möödunud kevadel otsustas üle 100 Hiina hulgimüüja boikoteerida Nokia telefone Hunani maakonnas, osaliselt ühinesid boikotiga ka Shandongi hulgimüüjad ja Shanghai edasimüüjad.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele