• 04.09.09, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tamkivi: töötajaid tuleb piiri tagant otsida üha sagedamini

Skype Eesti tegevjuht Sten Tamkivi tõdes, et üha sagedamini tuleb töötajaid otsida piiri tagant, sest kohalike kandidaatide oskused pole alati piisavad.
"Tegelikult ei olegi välistööjõud mingisugune võluvits, mis lahendab kõik probleemid ja kus tuleks massiliselt inimesi sisse tuua. See on üks hoobadest, millega saab üks pisikene riik endaga hakkama saada, et kutsuda endale tarku inimesi juurde," rääkis Tamkivi ETV saates "Terevisioon".
Tamkivi sõnul ei jää tüüpilised välistöölised siia eluks ajaks, vaid tulevad paariks-kolmeks aastaks. "Nad töötavad siin koos Eesti inimestega, annavad edasi oma teadmisi ja tegelikult on see osa eneseharimisest ja tarkade juurdekasvatamise protsessist," kinnitas 27 erinevast rahvusest töötajaga Skype'i Tallinna kontori juht.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele