Skype Eesti tegevjuht Sten Tamkivi tõdes, 
et üha sagedamini tuleb töötajaid otsida piiri tagant, sest kohalike 
kandidaatide oskused pole alati piisavad.
"Tegelikult ei olegi välistööjõud mingisugune võluvits, mis lahendab kõik probleemid ja kus tuleks massiliselt inimesi sisse tuua. See on üks hoobadest, millega saab üks pisikene riik endaga hakkama saada, et kutsuda endale tarku inimesi juurde," rääkis Tamkivi ETV saates "Terevisioon".
Tamkivi sõnul ei jää tüüpilised välistöölised siia eluks ajaks, vaid tulevad paariks-kolmeks aastaks. "Nad töötavad siin koos Eesti inimestega, annavad edasi oma teadmisi ja tegelikult on see osa eneseharimisest ja tarkade juurdekasvatamise protsessist," kinnitas 27 erinevast rahvusest töötajaga Skype'i Tallinna kontori juht.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.