• 28.09.09, 21:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: kasutaja põgeneb viivitavalt veebilehelt

Soomes tarkvarafirma CA tehtud võrguküsitluse põhjal saab kasutajal võrgulehe avanemist oodates küllalt keskmiselt kümne sekundiga ja ta läheb mujale.
Tuhandest küsitletust viiendik ei kannata oodata niigi kaua ja vahetab lehekülge kohe probleemide ilmnedes, vahendas täna STT. Häiretest vaevub lehe administraatorile teatama alla kümnendiku.
Võrgustressi levinuim põhjus ongi aeglaselt laadivad leheküljed, nende üle kaebas kaks kolmandikku vastajaist. Ilmuvad veateated häirisid iga kümnendat ja kasutajale segaseks jäävad, raskesti arusaadavad saidid iga kuuendat inimest.
Vastajatest peaaegu kõik (95,4%) kasutasid internetti infootsinguks ja 67% ostis sealt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele