Nalja tuleb teha, aga peaks olema nii palju 
küpsust ja asjadest arusaamist, et see ei ületa hea maitse piiri, sõnas Elisa 
Eesti juht Sami Seppänen.
"Kuidas vaadata - any publicity is good publicity - on üks lähenemine, kuid meteoriidi-triki tõttu kulutati Läti avalikke ressursse. Päästeteenistusega mängimine pole hea maitse piires," vastas Seppänen tänasele päevaküsimusele, mida arvate Tele2 meteoriidi-trikist. "Nalja tuleb teha, aga peaks olema nii palju küpsust ja asjadest arusaamist, et ei ületa hea maitse piiri," lisas ta.
"Lugesin, et Lätis on avalikud struktuurid triki tõttu palju tööd teinud ja vaeva näinud - kui tuletõrje läheb sinna ja nad peaksid olema tegelikult kusagil hoopis maja kustutamas, siis on jama ja see on piir," rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Kõik muu on ok - any publicity is good publicity - kuid seda ei saa teha iga hinna eest ja olulisemate asjade arvelt," ütles Seppänen. Tema arvates Läti Tele2 ei suutnud meteoriidi-trikiga tekitada positiivset ja huvitavat uudist nagu kavatseti.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.