Nalja tuleb teha, aga peaks olema nii palju
küpsust ja asjadest arusaamist, et see ei ületa hea maitse piiri, sõnas Elisa
Eesti juht Sami Seppänen.
"Kuidas vaadata - any publicity is good publicity - on üks lähenemine, kuid meteoriidi-triki tõttu kulutati Läti avalikke ressursse. Päästeteenistusega mängimine pole hea maitse piires," vastas Seppänen tänasele päevaküsimusele, mida arvate Tele2 meteoriidi-trikist. "Nalja tuleb teha, aga peaks olema nii palju küpsust ja asjadest arusaamist, et ei ületa hea maitse piiri," lisas ta.
"Lugesin, et Lätis on avalikud struktuurid triki tõttu palju tööd teinud ja vaeva näinud - kui tuletõrje läheb sinna ja nad peaksid olema tegelikult kusagil hoopis maja kustutamas, siis on jama ja see on piir," rääkis ta.
"Kõik muu on ok - any publicity is good publicity - kuid seda ei saa teha iga hinna eest ja olulisemate asjade arvelt," ütles Seppänen. Tema arvates Läti Tele2 ei suutnud meteoriidi-trikiga tekitada positiivset ja huvitavat uudist nagu kavatseti.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.