Nalja tuleb teha, aga peaks olema nii palju
küpsust ja asjadest arusaamist, et see ei ületa hea maitse piiri, sõnas Elisa
Eesti juht Sami Seppänen.
"Kuidas vaadata - any publicity is good publicity - on üks lähenemine, kuid meteoriidi-triki tõttu kulutati Läti avalikke ressursse. Päästeteenistusega mängimine pole hea maitse piires," vastas Seppänen tänasele päevaküsimusele, mida arvate Tele2 meteoriidi-trikist. "Nalja tuleb teha, aga peaks olema nii palju küpsust ja asjadest arusaamist, et ei ületa hea maitse piiri," lisas ta.
"Lugesin, et Lätis on avalikud struktuurid triki tõttu palju tööd teinud ja vaeva näinud - kui tuletõrje läheb sinna ja nad peaksid olema tegelikult kusagil hoopis maja kustutamas, siis on jama ja see on piir," rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Kõik muu on ok - any publicity is good publicity - kuid seda ei saa teha iga hinna eest ja olulisemate asjade arvelt," ütles Seppänen. Tema arvates Läti Tele2 ei suutnud meteoriidi-trikiga tekitada positiivset ja huvitavat uudist nagu kavatseti.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?