Kuue aasta pärast pole maailmas kasutusel
tänastest väga erinevaid tehnoloogiaid, tunnistasid tänasel IT-seminaril Eesti
Telekomi juht Valdo Kalm ja visionäär Linnar Viik.
"Meil on palju võimalik ära kasutada neid baastehnoloogiaid, kus kasutajaskond on juba olemas ja kasvab. Aga midagi uut ja põhjapanevat me ei näe," sõnas Kalm. "Suhtlemine teeb meid õnnelikuks. Loodan, et see vajadus suureneb," lisas ta.
Kalm märkis, et maa, tule, vee ja õhu kõrval peetakse tehnoloogiat juba viiendaks elemendiks. "See on muidugi muusika meie kõrvadele," sõnas ta äsja konverentsil "Visioonist lahendusteni" esinedes.
Aastal 2015 ei räägi me sellest, kui palju on mobiile või internetikasutajaid. Olulisem on see, mis teenuseid me internetis kasutame, rääkis Kalm. Aastal 2015 osaleb 70% inimestest valimistel m- või e-teel ja see teeb südame soojaks, lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Linnar Viigi ütlusel on interneti kasutajate arv aastaks 2015 kahekordistunud, eelkõige arenguriikide arvel. Kas maailm sellest ka õnnelikumaks muutub, see on eelkõige Aasia nägu, lisas ta.
Mind paneb muretsema, et IT alusteadustes ja -uuringutes ei näe me ühtegi uut platvormi, mis hakkaks õilmitsema lähema viie aasta jooksul ning tooks maailma suurima majanduse USA kriisist välja, rääkis Viik.
"Visioonist lahendusteni" on pikkade traditsioonidega konverents, mis toimub 11. korda. Varem Tartus ja Pärnus aset leidnud konverents toimub tänavu esmakordselt Tallinnas. Konverentsil esinesid teiste seas Microsofti Eesti esinduse juht Rain Laane, Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu president Taavi Kotka, Riigi Infosüsteemide Arenduskeskus Infoturbeintsidentide käsitlemise osakonna juht Hillar Aarelaid, MicroLinki arendusjuht Märt Ridala ja TTÜ õppejõud Avo Ots.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.