Lõuna-Korea koduelektroonika tootja LG Electronics kutsub osalema rahvusvahelisel esseevõistlusel, mille auhinnaks on 80päevane ümbermaailmareis ja 100 000 dollarit reisiraha.
Võistlusel osalemiseks tuleb registreeruda kampaania kodulehel ning kirjeldada oma nägemust sellest, kuidas näeks välja piirideta elu. Võitjaks kuulutatakse idee, mis žürii arvates kannab kõige paremini edasi LG piirideta elu kontseptsiooni. Lennud ümber maailma toimuvad äriklassis.
Kampaania veebilehel liveborderless.net tuleb osalejal vastata küsimusele, mida ta teeks, kui võidaks ümbermaailmareisi ja 100 000 dollarit ehk 1,1 miljonit krooni reisiraha. Sissekandeid saab esitada video- või esseevormis. Video ei tohi olla pikem kui üks minut, essee piiriks on 300 sõna.
LG teatel on nad praeguseks saanud juba üle 15 000 sissekande üle maailma. Oma ideid saab koduleheküljele üles laadida kuni veebruari lõpuni, võitja selgub aprillis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kampaaniaga tähistatakse LG telerimudelite LIVE BORDERLESS turule tulekut.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.