Täna saadab Elisa välja 2010. aasta jaanuari arved pea kõikidele klientidele, teatab ettevõte oma kodulehel.
Arved jõuavad klientideni lähima kahe päeva jooksul - e-kirja teel saadetud arved kohe täna ning posti teel saadetud arved homse-ülehomse päeva jooksul.
Mõni protsent arvetest vajab veel läbitöötamist ning need saadetakse klientidele välja lähima paari päeva jooksul.
Alates praegusest hetkest näevad kliendid oma arveid ka Iseteeninduses.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seoses arvete hilinemisega on edasi lükatud arvete maksmise tähtajad ning klientidel on arvete maksmiseks aega sama pikk aeg nagu tavaliselt.
Arve hilinemise tõttu ei toimi sel kuul Elisa mobiiliarvete tasumiseks sõlmitud otsekorralduslepingud. Arve saabumisel palume klientidel tasuda arve iseseisvalt.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.