Üheksa Eesti IT-ettevõtet osales eelmisel nädalal Taanis ICT Denmark Expo messil, osalemist toetas EAS.
EASi teatel tutvustasid messil end ettevõtted, kelle põhivaldkondadeks on ärisüsteemid, info hoidmine, dokumendihaldus, integratsioon, internetipõhised ärilahendused, IP-telefonside, IT-turvalisus, nõustaja teenused ning koolitus, võrgulahendused, operatsioonisüsteemid, telekom, traadita interneti/mobiili lahendused jne.
Innovatiivset 3D KIOSKI tarkvara tutvustanud 3D Technologies R&D AS müügiesindaja Lauri Põldre sõnul jäid nad messi ühiskülastusega rahule. "Leidsime uusi kontakte ja huvi meie pakutava tarkvara vastu oli oodatust suurem. Taani turg on meile atraktiivne ja töötame sellel suunal edasi. EASiga koostöös tekkinud võimalus sellisel üritusel osaleda toob meile uusi väljakutseid ja võimalusi ning kavatseme sarnaseid messe ka edaspidi külastada,“ kommenteeris Põldre.
Messil viibides kasutati konsultante Taani ettevõttest Market Select ApS, kes kohapeal otsisid sobivaid võimalusi Eesti ettevõtete tutvustamiseks ning uute ärikontaktide leidmiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Messist osavõttu toetas EASi riiklike turundusürituste programm, mis alates 2009. aasta oktoobrist asendab kunagist riiklike ühisstendide programmi. Turundusürituste programmi rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond ja selle eelarve aastani 2015 on 36 miljonit krooni.
EAS ootab nii IT-ettevõtete kui ka muude sektorite ettevõtjate soovitusi ja ettepanekuid, millistel messidel ning üritustel võiks EAS ning ettevõtjad ka edaspidi ühiselt osaleda.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.