• 01.04.10, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiil-ID tehingute arv läheneb 3 miljonile

Mobiil-IDga tehtud tehingute arv hakkab lähenema 3 miljonile, teatas telekommunikatsioonifirma EMT.
"Kuna keskmiselt on viimastel kuudel tehtud  EMT Mobiil-IDga üle 150 000 tehingu kuus, ületatakse 3 miljoni piir eeldatavalt aprilli keskel," ütles ettevõtte turundusdirektor Piret Mürk-Dubout.
"EMT Mobiil-ID on turul olnud ligi neli aastat ja tehingute arv on igakuiselt pidevalt  kasvanud, mis näitab, et inimesed hakkavad seda mugavat võimalust internetis oma isiku tuvastamiseks ja digiallkirjastamiseks üha enam hindama," ütles Mürk-Dubout. "Oma panuse on kindlasti andnud ka Ole Kaasas! projekti e-teenuste tasuta koolitused, kus juba ligi aasta on Mobiil-ID kasutamist õpetatud," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mobiil-ID on mugav isiku tõendamise vahend, mille abil saab turvaliselt siseneda e-rakendustesse, nagu Swedbank, SEB, Krediidipank, e-maksuamet, äriregistri ettevõtjaportaal, EMT Iseteenindus, Elioni e-teenindus, Eesti Energia e-teenindus, Pilet.ee broneerimiskeskus, riigiportaal eesti.ee, X-tee päringute portaal ning DigiDoci digiallkirja portaal.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele