Lõuna-Korea suurfirma LG Electronics konsolideeritud käive moodustas esimeses kvartalis 11,9 miljardit dollarit – kasv eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 28%.
Konsolideeritud tegevuskasum suurenes aastaga 26%, moodustades 462 miljonit dollarit.
Koduse meelelahutuse lahenduste üksuse tulu kasvas 20%. Äriüksuse käive oli 4,5 miljardit dollarit ning tegevuskasum 159 miljonit dollarit. Heade tulemuste taga on LED LCD telerid, mida müüdi selle aasta esimeses kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 62% enam – 5,2 miljonit ühikut.
Mobiilsete seadmete üksuse müügitulu vähenes võrreldes eelmise aastaga 19,4%, mille tingis ettevõtte teatel üldine mobiilide hinnalangus. Kokku müüdi esimeses kvartalis 27,1 miljonit LG mobiiltelefoni. LG sõnul oodatakse ülejäänud aastast müügitulemuste paranemist tänu uute nutitelefonide turule toomisele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Koduseadmete üksuse käive kasvas 33%, 2,1 miljardile dollarile eelkõige tänu headele tulemustele Hiina, India ja Põhja-Ameerika turgudel. Üksuse tegevuskasum moodustas 181 miljonit dollarit.
Õhukonditsioneere tootva osa käive oli miljard dollarit ning see kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 15%. Tegevuskasum moodustas 38 miljonit dollarit. Ärilahenduste üksuse käive oli 1,1 miljardit dollarit.
Järgmiseks kvartaliks planeerib ettevõte tõusu, mis tingitud globaalse majanduse taastumisest ülemaailmsest kriisist. Ettevõte ennustab häid tulemusi konditsioneere tootvale äriüksusele, kuna algamas on nimetatud tooteüksuse müügi kõrghooaeg. 2010. aasta teises kvartalis plaanitakse arendada mitmeid premium-klassi tooteid ja tutvustada uusi tooteid, seal hulgas nutitelefone.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.