• 11.06.10, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arengufond püüab kassi-koera Facebooki päästa

Arengufond püüab päästa kassi-koera Facebookiks nimetatud portaale arendavat firmat United Dogs & Cats, kuhu fond pidi  koos kaasinvestoriga paigutama 7,5 miljonit krooni.
"Teiste United Dogs and Cats investoritega (Ambient Sound Investments ja Raivo Hein) oleme ühel meelel, et lemmikloomapidajate sotsiaalvõrgustiku arendamine on asjalik ettevõtmine, kuid ärimudel üksi ei ela, selle elluviimine on üliolulise tähtusega," teatas Arengufondi investeeringute divisjoni juht Heidi Kakko.
"Aga varase faasi investeeringud uutesse ettevõtetesse on riskantsed, sõidetakse tundmatutes vetes ning kõiki ohte maandada on väga raske. Sellistesse riskiprojektidesse investeeritakse alati etappide kaupa – nii nagu algselt on kokku lepitud äriplaanis ja osanike lepingus," rääkis ta.
Kakko sõnul otsustas Arengufond vahe-eesmärkide saavutamata jäämisel ettevõttesse enam mitte juurde investeerida. "Tegelikkuses on investeeritud summad väiksemad," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Arengufondi teatel teevad investorid tööd selle nimel, et ettevõtet võimalikult väikeste kahjudega päästa – varade müük parimale pakkujale on üks kaalul olevatest variantidest. Kindlasti jätkame tööd vastavalt osanike lepingu tingimustele, selleks neid enne investeeringuid kokku lepitaksegi, kinnitas Kakko, lisades, et fond panustab United Dogs & Cats portaalide edasi kestmisesse.
Eesti Ekspress kirjutas neljapäeval, et Eesti kuulsamaid internetiärisid, kassi-koera Facebookiks kutsutud United Dogs and Cats (UDC) jooksis äriprojektina liiva ning firma asutaja Ragnar Sass koondas mais kulude kokkuhoiuks kõik töötajad.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele