• 20.07.10, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Webmedia juht: hea peigmees tuli meile kosja

Webmedia Grupi tegevjuht Priit Alamäe ütles Äripäevale, et 36% prostendilise osaluse ära andmine teeb küll kurvaks, kuid Enterprise Investors on neile kui hea peigmees.
„See on samamoodi kui sa tütre paned mehele – kui ikka peigmees on hea, siis on pigem rõõm. Ma arvan, et peigmees on väga hea,“ lausus Alamäe, kui temalt küsisime, kas veidi rohkem kui kolmandiku ettevõtte osalusest ära andmine teeb teda kurvaks. „Eks ikka teeb kurvaks ka,“ naeris Alamäe.
Miks üldse on vaja riskikapitalistidele nii suur osalus ettevõttest anda, rääkis Alamäe, et see on üks samm nende pikema eesmärgi saavutamise nimel. „Meie pikem eesmärk võib-olla ridadevahelt võiks öelda, et miks mitte ei võiks Eestist tulla üks tarkvara börsifirma, täna me oleme selle jaoks liiga väiksed,“ selgitas firmajuht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Me tunneme seda, et järgmise viie aasta jooksul peaksime väga oluliselt kasvama ja orgaaniline kasv lihtsalt ei ole piisav,“ lisas ta.
Kas järgneva paari aasta jooksul on siis börsiplaan tõenäolisem, oli Alamäe tagasihoidlik vastama, et ei tea kindlalt. „Kindlasti ühe mõttena see tagaajus vilgub,“ ütles mees.
 
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele