• 21.07.10, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 üllatas analüütikuid

Kui analüütikud ootasid Rootsi telekomilt Tele2 teise kvartali puhaskasumi kahanemist, üllatas ettevõte hoopis tugeva kasumikasvuga.
Tele2 teise kvartali puhaskasum kasvas aastataguselt 1,2 miljardilt Rootsi kroonilt 1,644 miljardile SEKile. Bloombergi poolt küsitletud analüütikud prognoosisid, et kasum kahaneb 1,1 miljardile Rootsi kroonile.
Ettevõtte käive kasvas ühe protsendi võrra, 9,967 miljardile Rootsi kroonile. Rootsi mobiilside käive kasvas viis protsenti. Venemaal leidis ettevõte kvartalis 1,113 miljonit uut kundet.
Balti riikides turg stabiliseerus. Eestis näitas mobiilsideturg selgeid stabiliseerimise märke. Käibe langus peatus teises kvartalis, kuna majandus pöördus. Nii mobiilside kasutus kui ka riistvara müük kasvasid võrreldes aastataguse ajaga. Tele2 jätkas maapiirkondades 3,5G võrgu väljaehitamist, mis kattis teise kvartali lõpuks 75 protsenti Eesti rahvastikust. Tele2 testis Eestis edukalt G4 võrku, kuid selle turule toomine sõltub, millal Eesti hakkab andma välja G4 kasutuslubasid, kirjutas ettevõte kvartaliaruandes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele