Kaks Brooklini disainerit mõtlesid pärast iPhone 4 probleeme käsitlenud pressikonverentsi nalja teha, kuid vähem kui nädalaga pööras nende pakutud "antenniabi" tõsiseks äriks, vahendavad internetiportaalid.
Naljaviluks lõikasid disainerid Szymon Weglarski ja Jon Dorfman apteegiplaastrist välja iPhone 4-le pakutavad kleebised ning nimetasid oma uue toote Antenn-aidiks (inglise k - antenni abi). Nad avasid kohe ka Etsy kaubanduskeskkonnas oma poe.
Stiilsele ekraanikleebisele hakkas kohe 16. juulil tellimusi tulema nii uksest kui aknast, iga minuti kohta üks tellimus.
Kuna naljaga pooleks müüma hakatud kleebiste valmistamine osutus algul mõeldust töömahukamaks, komplekteerivad disainerid nüüd mitu eri värvi kleebist, mille eest tuleb välja käia 5 dollarit pluss saatmiskulud. Oma toote reklaamis kasutavad nad Apple logo, nimetades iPhone 4 võluvitsaks ja revolutsiooniliseks tooteks. Seejuures tunnistavad nad oma toote tutvustuses, et Antenn-aid on vaid kleebis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.