Riigi Infosüsteemide Arenduskeskus ja OÜ Smartlink sõlmisid kohtuliku kompromissi ID-kaardi tarkvara arendamislepingu lõpetamise kohtuasjas.
Kompromissiga tunnistab Smartlink, et ID-kaardi tarkvara arendus osutus planeeritust keerukamaks, tähtaegu tuli korduvalt pikendada ning lepingu lõpetamine oli tingitud tarkvaras esinenud vigadest. Lepingu lõpetamise hetkeks oli Smartlink küll suure osa tarkvarast valmis saanud, kuid see sisaldas liialt palju vigu, mistõttu ei olnud võimalik tarkvara täies mahus vastu võtta ja lepinguga jätkata.
RIA direktor Epp Joabi sõnul on osapooled huvitatud, et ID-kaardi tarkvara uus versioon võimalikult kiiresti kasutusse jõuaks. "Meie eesmärk on anda arvutikasutajatele tarkvara, mis töötaks laitmatult," kinnitas ta.
"Kohtuliku kompromissiga on RIA valmis vastu võtma veel ühe osa tarkvarast, mis on läbinud sõltumatu testimise ja analüüsi. Selle põhjal saab uus arenduspartner ID-kaardi tarkvara arendamise lõpuni viia. Oleme partneriga läbirääkimiste lõpusirgel, et ID-kaardi tarkvara Linuxile, Macile ning Windows'ile võimalikult peatselt valmiks," rääkis Joab.
Artikkel jätkub pärast reklaami
OÜ Smartlink juhatuse esimees Henrik Põder avaldas 23. juulil sõlmitud kompromissi üle heameelt. "Smartlink on alati soovinud, et ID-kaardi tarkvara kasutusse läheks ning oleks täiesti töökindel. Baastarkvara kasutuselevõtt on juba veninud ja selle tõttu kannatavad kõige rohkem Linuxi ja Maci kasutajad," ütles ta.
RIA ja Smartlink sõlmisid lepingu ID-kaardi baastarkvara arendamiseks üle-eelmise aasta lõpus. Lepingu tähtaeg oli juunis 2009 ning seda pikendati korduvalt, viimane tähtaeg oli tänavu jaanuaris, kuid tarkvara ei valminud tähtaegselt. Veebruaris lõpetas RIA lepingu põhjendusega, et tarkvara valmimine oli kaheksa kuud veninud ning osa tööst oli jätkuvalt tegemata.
Smartlink vaidlustas lepingu lõpetamise kohtus. Sõlmitud kompromissiga lahendasid pooled kõik oma eriarvamused ning mis tahes pretensioone seoses ID-kaardi tarkvara arendamislepinguga teineteise suhtes enam ei esitata, teatas RIA.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.