Webmediast välja kasvanud tarkvarafirma ZeroTurnaround ootab tänavuseks käibeks kümme miljonit krooni ja järgmisel aastal kolm korda suuremat numbrit.
ZeroTurnaround on 2007. aastal alguses Jevgeni Kabanovi, Toomas Römeri ja ASi Webmedia poolt loodud ettevõtmine, mis eraldiseisva isikuna registreeriti eelmise aasta kolmandas kvartalis.
Ettevõtte teatel on nad viimasel aastal kasvanud väga jõudsasti. ZeroTurnaround tegeleb tarkvaratoodete arenduse ja müügiga ning loodab järgmisel aastal, pärast uue tooteliini käivitamis käivet kolmekordistada.
Ettevõtte peamiseks tooteks on Java tarkvaraarendajaile suunatud arendusvahend JRebel, mis kiirendab programmeerijate tööd. Java programmeerijad peavad igapäevaselt kulutama 18% oma ajast, et oodata, et Java platvorm laeks sisse muudetud programmikoodi. Igapäevaselt on see, justkui peaks pärast iga e-kirja kirjutamist taaskäivitama oma arvuti ja ootama, kirjeldas ettevõte oma tegevust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
JRebelil on üle tuhande kliendi, kellest tuntumad on Apple, Nokia ja American Airlines. Kohalikest klientidest on esindatud Microlink, Helmes, Logica Eesti, Quretec ning Videobet.
ZeroTurnaround on rahvusvaheline ettevõte, millel kontorid asuvad Tartus, Tallinnas ja Prahas ning müügiesindus ka Ameerika Ühendriikides. Firma juhiks on Prahas resideeruv kanadalane, kes oli varem JetBrainsi turundusjuht.
Ettevõtte 16-liikmelises personalis on esindatud viis rahvust.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.