• 04.09.10, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ordi kasvatas arvutite turuosa ligi 23%ni

Arvutitootja Ordi ASi turuosa kasvas mullu 19,1%-lt 22,5%ni, kuna arvutite müük langes Eestis 40%, kuid Ordil vaid 30%.
Ordi sai möödunud aastal 193,4 miljoni kroonise käibe juures 5,4 miljonit krooni kahjumit. 2008. aastal oli käive ja kahjum vastavalt 312,5 miljonit ja 15,3 miljonit krooni. Ettevõtte tegevuses on esmakohal arvutite müük, teisel kohal nende tootmine ja kolmandal muu ITga seonduv.
Ordi juht Sulev Sisask kommenteeris: "Kui päris aus olla, siis suuremat turuosa, kui Ordi möödunud aastal saavutas, on raske võita. Võin aga öelda, et rohkem Euroopas selliseid tootjaid ei olegi, mil oleks kodumaal nii suur turuosa kui meil. Kindlasti võin aga lubada, et Ordi arvutite müük suureneb koos turuga."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sisask märkis, et 2010. aasta I poolaasta oli Ordil käibes natuke nõrgem kui 2009. aasta esimene pool, kuid kasumis oli tulemus parem. "II poolaasta liigub ülesmäge. Juuli ja augusti käibe- ja kasuminumbrid olid möödunud aasta omadest suuremad," ütles ta.
Küsimusele, miks nii läks, vastas Sisask: "Aasta esimesel poolel kõik rääkisid, et kriis on ikka kriis mis kriis ja paremaks ei lähe, kuid praegu räägib peaminister Andrus Ansip, et meil läheb hästi ja inimesed usuvad. Kui töökohti hakatakse juurde looma, ostetakse reeglina ka uusi arvuteid. Kui inimesed näevad, et nende töökoht ei kaogi ära, ostavad nad ka koju uue arvuti. Ja kui müüakse riistvara, tellitakse tõenäoliselt ka uusi IT-lahendusi."
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele