15. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2 lõi klientide võitmiseks hinna pooleks

Augustis toimunud TNS Emori uuring näitas, et Tele2 võrku üle tulnud eraklientide arved muutusid eelmise operaatori arvetega võrreldes keskmiselt 54% väiksemateks, teatas Tele2 täna.

Uuringus võrreldi klientide arvete suurust enne ja pärast Tele2-ga liitumist. Küsitlus hõlmas üle 700 inimese, kellele kampaaniate soodustused enam ei kehtinud. Uuringu tulemused näitasid, et Eesti mobiilsideoperaatorite hinnavahed on endiselt väga suured ja teistest võrkudest Tele2-te üle tulnud klientide mobiiliarved langesid kesmiselt 54%.

Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema hinnangul olid uuringu tulemused mõtlemapanevad. "Võrdse teenuse kvaliteedi puhul saab igaüks ise otsustada, kas ja miks peaks samaväärse teenuse eest maksma pea kaks korda kõrgemat hinda. Tõenäoliselt ei oleks me valmis maksma näiteks bensiini eest topelttasu," kommenteeris Seema.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112