Uuringus võrreldi klientide arvete suurust enne ja pärast Tele2-ga liitumist. Küsitlus hõlmas üle 700 inimese, kellele kampaaniate soodustused enam ei kehtinud. Uuringu tulemused näitasid, et Eesti mobiilsideoperaatorite hinnavahed on endiselt väga suured ja teistest võrkudest Tele2-te üle tulnud klientide mobiiliarved langesid kesmiselt 54%.
Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema hinnangul olid uuringu tulemused mõtlemapanevad. "Võrdse teenuse kvaliteedi puhul saab igaüks ise otsustada, kas ja miks peaks samaväärse teenuse eest maksma pea kaks korda kõrgemat hinda. Tõenäoliselt ei oleks me valmis maksma näiteks bensiini eest topelttasu," kommenteeris Seema.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb