• 05.11.10, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

90% domeenidest jätkuvalt ümber registreerimata

5. juulil käivitunud Eesti tippdomeeni reformi esimese nelja kuuga on ligi 80 000 reformieelsest .ee lõpulisest domeenist uue korraga vastavusse viidud vaid ligi 10%.
Eesti suurima domeenide registripidaja zone.ee juhi Martti Variku sõnul kaasnevad domeeni ümberregistreerimisega viivitamisel mitmed ohud. "Domeeni käekäiguga on seotud ettevõtete ja riigiasutuste infosüsteemid, koduleheküljed ning e-post. Kui ühel päeval mõni oluline domeen enam ei tööta, siis on võimalikud kahjud suured," rääkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Kaks kuud tundub paljudele piisavalt pikk aeg, et lasta natukene veel vana rasva peal liugu ja nii venitatakse selle toiminguga seni, kui vähegi võimalik. Tegelikult on praegu viimane aeg tegutsema hakata, et ennetada seda rapsimist, mis jääb reformi viimastele nädalatele. Eriti arvestades asjaolu, et see aeg ühtib jõulude, aasta vahetuse ja euro tulekuga," lisas Varik.
Senistest ümberregistreerijatest on ligi pooled kasutanud just Zone Media (zone.ee) teenuseid. 2005. aastast on Zone Media ka ainus Euroopa Liidu tippdomeeni .eu registripidaja Eestis.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele