Skype plaanib suurendada töötajate arvu ligi poole võrra, kirjutab Financial Times. Ühtlasi on kavas taaselustada tootearendusprotsessid ja kapitaliseerida tarbijakasv.
Skype eesmärgiks on suurendada klientide arvu, kes maksaksid preemiumteenuste eest, nagu näiteks suurfirmad. Selleks on plaanis luua uusi ettevõtetele suunatud teenuseid ja tagada kõrgem teenuste kvaliteet. Seni maksab Skype kõnede eest vaid 8 miljonit 124-nest, mis tegi läinud poolaasta netotuluks 13 miljonit dollarit.
Skype tegevjuhi Tony Batesi arvates on Skype nõrgaks kohaks tooteinseneride vähesus, kes suudaksid kiiremini välja tulla uute toodetega. See on ka põhjuseks, miks Bates soovib 80 protsenti uutest kuni 400 töötajast palgata Silicon Valleyst.
Seni töötas suur osa Skype tooteinseneridest Eestis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.