Skype plaanib suurendada töötajate arvu ligi poole võrra, kirjutab Financial Times. Ühtlasi on kavas taaselustada tootearendusprotsessid ja kapitaliseerida tarbijakasv.
Skype eesmärgiks on suurendada klientide arvu, kes maksaksid preemiumteenuste eest, nagu näiteks suurfirmad. Selleks on plaanis luua uusi ettevõtetele suunatud teenuseid ja tagada kõrgem teenuste kvaliteet. Seni maksab Skype kõnede eest vaid 8 miljonit 124-nest, mis tegi läinud poolaasta netotuluks 13 miljonit dollarit.
Skype tegevjuhi Tony Batesi arvates on Skype nõrgaks kohaks tooteinseneride vähesus, kes suudaksid kiiremini välja tulla uute toodetega. See on ka põhjuseks, miks Bates soovib 80 protsenti uutest kuni 400 töötajast palgata Silicon Valleyst.
Seni töötas suur osa Skype tooteinseneridest Eestis.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.