Skype plaanib suurendada töötajate arvu ligi poole võrra, kirjutab Financial Times. Ühtlasi on kavas taaselustada tootearendusprotsessid ja kapitaliseerida tarbijakasv.
Skype eesmärgiks on suurendada klientide arvu, kes maksaksid preemiumteenuste eest, nagu näiteks suurfirmad. Selleks on plaanis luua uusi ettevõtetele suunatud teenuseid ja tagada kõrgem teenuste kvaliteet. Seni maksab Skype kõnede eest vaid 8 miljonit 124-nest, mis tegi läinud poolaasta netotuluks 13 miljonit dollarit.
Skype tegevjuhi Tony Batesi arvates on Skype nõrgaks kohaks tooteinseneride vähesus, kes suudaksid kiiremini välja tulla uute toodetega. See on ka põhjuseks, miks Bates soovib 80 protsenti uutest kuni 400 töötajast palgata Silicon Valleyst.
Seni töötas suur osa Skype tooteinseneridest Eestis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.