Teisipäeva hommikul oli internetiühenduseta umbes 4000 Elisa klienti ja sideettevõte tegeles tehnilise rikke parandamisega.
Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski ütles Äripäevale, et tehniline rike puudutas peamiselt püsiühendusega erakliente. Osal püsiühendusega ettevõtetel oli pääs internetti samuti kadunud, kuid teistel oli see alles.
"Internetita on praegu mõned tuhanded kliendid. Üldse on meil interneti püsiühenduse kliente 4000-5000, kuid internetita on praegu ligi 4000. Enamus meie klientidest kasutab mobiilset internetti ja see töötab," rääkis Raiski.
Ta lisas, et tehniline rike kõrvaldatakse esimesel võimalusel, kuid millal asi korda saab, ei osanud ta teisipäeva ennelõunal öelda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Internetiühendus taastati lõuna paiku.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.