Tänasest on avatud Swedbanki pangateenuste Androidi rakendus, mis teeb nutitelefonide kasutajale igapäevaste pangaasjade ajamise lihtsaks ja mugavaks.
Swedbanki jaepanganduse divisjoni direktor Ulla Ilissoni sõnul on nad esimene pank Eestis, kes sellist lahendust pakub. "Kui täna tehakse ligi 99% pangatehingutest läbi e-kanalite ja nutitelefonid on saavutamas üha suuremat populaarsust, siis on pangateenuste mobiili kolimine igati loogiline samm panga e-kanalite arengus," märkis ta.
"Järgmisena tuleme turule sama rakendusega iPhone'idele ja sel aastal on plaanis välja anda ka ärikliendi Androidi ja iPhone'i lahendus," lisas Ilisson.
Erakliendid saavad Androidi rakenduse kaudu teha kõiki olulisi pangatehinguid mobiiltelefonis. "Rakenduse näol on hetkel tegemist veel beetaversiooniga, millele lisanduvad erinevad teenused järkjärgult. Täna saab seal näiteks teha ülekandeid, vaadata saldot ja valuutakursse ning otsida pangakontoreid," märkis Ilisson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Töötame veel mitmete mugavuslahenduste kallal nagu näiteks GPSi abil lähima sularahaautomaadi või kontori leidmine ja mõned üllatused jätame varuks ka," rääkis Swedbanki jaepanganduse divisjoni direktor.
"Kutsume kõiki huvilisi testima meie rakendust ning andma ka tagasisidet ja esitama ettepanekuid olemasoleva lahenduse osas," lisas Ilisson.
Swedbanki Androidi rakendus on kõigile tasuta ja see on kasutatav kõigis seadmetes (nutitelefonid ja tab'id), mis kasutavad Androidi tarkvara alates verioonist 1.6.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.