Täna õhtuse esitlusega päädival IT-üritusel Garage48 tutvustab ärimees ja riigikogu liige Andrei Korobeinik virtuaalset mälumängu BrainPoker.
Veebiprojekt BrainPoker lubab taasleiutada vanad head mälumängud ja mängida pokkerit teadmiste peale, teatasid Garage48 korraldajad. Korobeiniku algselt pakutud ärimudeli kohaselt teenib teenus raha virtuaalpoes küsimuste müügist, mis erinevalt paberil olevates mälumängu küsimustest on ammendamatu lõbu allikaks.
Moekunstnik Hanna Korsar käib esitlusel välja projekti “Stylish I Am”. “Inimestel, kes sooviksid osta käsitööna valminud disainerriideid või -esemeid, ei ole aega käia butiikides või stuudiotes”. Stylish.im platvormil saavad eelkontrolli läbinud kvaliteetse disaini pakkujad esitleda oma portfooliot, valmistöid ning luua uusi kontakte koostööks teiste disaineritega.
Nädalavahetusel tehti kodanikualgatuse korras algust ka era.ee domeeniplatvormiga, mis pakub Eesti inimestele taas võimalust tasuta ja turvalise interneti identiteedi loomiseks, mille võimalus pärast Eesti Interneti SA domeenireformi kadus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teisi Garage48 ideid saad vaadata
siit ja kell 17.30 algava esitluse veebiülekannet jälgida
siit.
Garage48 on boot-camp stiilis IT valdkona ettevõtmine, mis propageerib julget pealehakkamist ning tõestab, et väikese meeskonna ja minimaalsete vahenditega on võimalik luua toimivaid tooteid ja teenuseid. Piiratud vahenditega alustanud nn. garaažiprojektidest on saanud alguse mitmed tänaseks olulised ettevõtted nagu YouTube, PayPal ning Google.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.