Meie iPhone'i rakendus on olnud avalik juba paar päeva ja ilma igasuguse reklaamita on see enim allalaaditud rakendus Eestis viimastel päevadel, sõnas Swedbanki jaepanganduse divisjoni direktor Ulla Ilisson.
Ilissoni sõnul on pank astunud järgmise suure sammu, et teha pangateenused kliendile kiiremaks ja mugavamaks. Ta lisas, et panga iPhone'i rakendus on olnud avalik juba paar päeva ja ilma igasuguse reklaamita on see enim allalaaditud rakendus Eestis viimastel päevadel.
"See näitab, et kliendid tunnevad taolise teenuse järele vajadust ning minu hinnangul on pangateenuste mobiili kolimine jätkuv trend,“ märkis Ilisson.
„Swedbank on ka esimene pank Eestis, kes taolise mobiililahenduse turule tõi. See on kaasa toonud lausa 75% kasvu mobiilipanka logimistes.“ Androidi rakendust, mis avati märtsis, on kliendid alla laadinud ligi 5000 korda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ilissoni sõnul mobiilirakenduste arendamine seisma nüüd kindlasti ei jää. „Juba lähiajal plaanime tulla välja ka ärikliendi Androidi ja iPhone`i lahendusega ning kindlasti näevad meie kliendid uusi huvitavaid teenuseid ka erakliendi rakendustes,“ lubab Ilisson.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.