Datel AS juhatuse esimehe Urmas Kõlli sõnul on hea uudis, et Eesti ettevõte ehk Webmedia suudab laieneda maailma. Kui konkurentsieeliste loomiseks on vaja midagi osta, tuleb see ära teha, märkis ta.
"Eesti IT-le on see positiivne signaal," kommenteeris Kõlli. Webmedia on Datelile nii partner kui ka konkurent. "Ehkki turg on praegu pisut tagasi tõmbunud ning konkurents suurenenud - seda enam otsitakse võimalusi optimaalseks tegutsemiseks ning koostööks," rääkis Kõlli.
Loomulikult ka Datel vaatab, mis turul toimub ja seda lähtuvalt oma arengustrateegiast. "Tegeleme praegu ekspordi suurendamisega. See tähendab aga seda, et teistes riikides tegutsema hakates peame ka meie hoolitsema selle eest, et kohapeal oleks kas filiaal või partner," lisas Kõlli.
Kõlli sõnul on vastastikused omandamised või aktsiavahetused IT-turul tüüpiliseks laienemisvõtteks. "Eesmärk ei ole ettevõtte ost, vaid konkurentsieeliste loomine, parema turupositsiooni saavutamine ja kui selleks on vaja midagi osta või laieneda, tuleb seda teha. Seda Webmedia praegu tegigi," märkis Kõlli.
Webmedia Group ostis 97,57% Soome tarkvaraettevõtte CCC Corporationi aktsiatest. CCC omandamine kasvatab grupi käivet sel aastal 40 miljoni ja tegevuskasumit 4 miljoni euroni. Webmedia eesmärgiks on CCC abil kolme aastaga käivet kahekordistada.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.