Nokia aktsia maksis täna kella 16 paiku alla 4 eurot, täpsemalt 3,990 €. Eelmine kord oli aktsiahind samal tasemel jaanuaris 1998. aastal. Ajalooliselt kõrgeim noteering oli 65,00 eurot 20.06.2000. Seega, Nokia aktsiahind on langenud tipust peaaegu 94%.
Põhjuseid Nokia aktsiahinna languseks on tegelikult kolm:
1. järgmise nädala neljapäeval toimuv tulemuste avaldamine, mida oodatakse väikse hirmuga ning osa Nokia aktsionäridest soovib loobuda oma aktsiatest enne seda;
2. Nokia ja Siemensi tänane teade püüdluste lõpetamisest ostja leidmiseks Nokia-Siemens Networkile (NSN);
Artikkel jätkub pärast reklaami
3. täna avaldatud Reuters´i poolt koostatud analüütikute konsensusennustus mobiiltelefonide müügi kohta - konsensus ootab Nokia müügimahu languseks 14%.
***
Muid börsiuudiseid lühidalt.
Elcoteq alustab läbirääkimised töötajate ametiühinguga tööjõu vähendamiseks ja sundpuhkusele saatmiseks.
Investeerimispank JP Morgan langetas Nokia aktsia sihthinda 3,50 euroni seniselt 4,25 eurolt. Soovitus aktsiale on "underweight". (See on kooskõlas ülevaate koostaja prognoosidega.)
Eestis ka tegutseva kinnisvarainvestori- ja haldaja Cityconi käive kasvas teisel kvartalil üle 11%. Firma parandas oma selle aasta kasumi- ja käiveprognoose.
Sveitsi pank Credit Suisse ootab Metsolt teises kvartalis häid tulemusi. Panga soovitus aktsiale on "ülekaaluta" ning sihthind 50 eurot - hetkel on aktsiahind 39 euro kandis. Metso aktsia tõusis täna üle 3,5%.
Täna tõusis OMX Helsinki üldindeks 1,06% ning Nokia lõpetas päeva 3,21% langusega, lõpetuskurss oli 4,046 eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tänase päeva suurimad tõusjad ja langejad Helsingi börsil:
Tõusjad: UPM-Kymmene +4.44%, Finnair +4.07%, Metso +3.67%, Finnlines +3.51%, Atria +3.47% Lemminkäinen -2.45%, Raisio V -2.50%, Tieto -2.59%, Nokia -3.21%, Innofactor -12.00%
Langejad:
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.