• 06.09.11, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bigbank küsis hoiustajatelt kogemata 0-eurost ülekannet

Bigbank saatis täna osadele hoiustajatele kirja, kus palus tähtajaks laekumata hoiusummad üle kanda, kuid hoiusummade suuruseks oli märgitud 0 eurot.
"Tegemist on ekslikult saadetud meeldetuletusega, mille väljasaatmise põhjustas inimlik eksitus IT-süsteemi arenduse käigus," selgitas Bigbanki juhatuse liige Kaido Saar.
"Oleme saatud kõigile asjasse puutuvatele klientidele uue kirja, milles vabandame ja palume eelmist teadet ignoreerida. Teavituse eksliku saatmise täpsemad põhjused on selgitamisel," lisas Saar.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele