• 17.09.11, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-majandusaasta aruande keskkond pälvis auhinna

Registrite ja infosüsteemide keskuse (RIK) loodud majandusaasta aruannete esitamise keskkond kuulutati konkursil „Tunnusta ettevõtluse edendajat 2011“ parimaks ettevõtluskeskkonna parandamise projektiks, mis tagab pääsu Euroopa ettevõtlusauhindade konkursile, edastas justiitsministeerium.
Justiitsminister Kristen Michali sõnul on tegu väga õnnestunud ning õigel ajal loodud lahendusega, mida tõestab ka seik, et e-aruandluskeskkond tunnistati mõni kuu tagasi World Summit Awards 2011 konkursil maailma parimaks e-valitsuse lahenduseks. „On uhke näha, et hea e-maailma mainega eestlased on suutnud luua e-teenuse, mida ka mujal maailmas tunnustatakse ja eeskujuks tuuakse. On ilmselt üsna ainulaadne, et 99% ettevõtjatest koostavad ja esitavad oma aruande e-aruandluskeskkonna kaudu,“ lisas minister.
E-aruandluskeskonnas saab aruandeid koostada, auditeerida ja esitada elektrooniliselt ning see lihtsustab nii ettevõtete kui ka riigisektori tööd ja toimimist. 99% ettevõtjatest koostab ja esitab oma majandusaasta aruande selles keskkonnas.
Varem on samas kategoorias võitjaks osutunud veebikeskkond TestMarket.eu, e-­äriregistri ettevõtjaportaal ning ettevõtluskonkurss „Ajujaht“.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele