• 05.10.11, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IT Akadeemia näitab head eeskuju

Kui IT-ettevõtjad panid kvalifitseeritud tööjõu puuduse leevendamiseks pead kokku ja algatasid pikaajalise projekti, siis teiste valdkondade ettevõtjad ühist aktiivsust üles ei näita.
Positiivne näide tööjõupuudusega võitlemisel on Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu (ITL) ning Arengufondi algatatud IT Akadeemia projekt, millele on õla alla pannud ka riik. Järgmise aasta riigieelarvest eraldatakse IT- haridust edendavale projektile 1,5 miljonit eurot.
Projekti ühe algataja ITLi juhatuse liikme Sten Tamkivi sõnul sündis mõte Arengufondiga hariduse teemasid arutades ja seejärel kutsuti ka suuremad ülikoolid kampa.
Majandusele otsene kasu. 2009. aasta augustis allkirjastatud koostöömemorandumi eesmärk on viia Eesti IKT-alane kõrgharidus uuele, rahvusvaheliselt läbilöögivõimelisele tasemele. Samuti peaks see tooma leevendust IT-sektori teravale tööjõupuuduse probleemile. Eesti Arengufondi esimehe Ott Pärna kinnitusel on selleks, et Eesti IT edulugu ka ühiskondlikuks ja majanduslikuks kasuks muutuks, erinevatel hinnangutel puudu 6000 kuni 20 000 IKT-spetsialisti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt tänasest Äripäevast, milleks osta päevapilet või telli leht.
 
 
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele