• 02.11.11, 22:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Steve Ballmer taas Eestis

Kevadel esmakordselt Eestit külastanud Microsofti juht Steve Ballmer saabus kolmapäeval taas Tallinna.
Õhtul kella kümne ajal tunnistas seni saladuses hoitud visiiti Skype'i juht Eestis Sten Tamkivi, postitades vastava teate oma Twitteri kontole. Ballmeri väljumist Tallinna lennujaama VIP-tsooni uksest ning istumist musta väikebussi kajastavad pildid on portaalis just24.ee.
Seoses Skype'i ostmisega Microsofti poolt külastas Ballmer viimati Skype`i Tallinna kontorit tänavu mai keskel. Ühtlasi kohtus ta siis ka president Toomas Hendrik Ilvesega.
"Väga tore on siin olla, oleme Microsofti ja Skype'i tehingust väga elevil. Olen õnnelik ka fantastilise meeskonna üle, kellega Tallinnas tänase päeva veetsin. Lihtsalt suurepärane," lausus pikematest intervjuudest keeldunud Ballmer toona meediale. Sarnaselt nüüdsele visiidile saatis Microsofti juhti ka maikuisel esimesel Eesti-külastusel Skype'i juht Tony Bates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Steve Ballmer liitus Microsoftiga 1980. aastal, olles ettevõtte kolmekümnes töötaja ning esimene, kelle värbas firma suuromanik Bill Gates. 55aastase Ballmeri isiklikku vara hindab USA väljaanne Forbes 13,9 miljardile dollarile, millega ta on maailma rikaste edetabelis 46. kohal.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele