• 12.01.12, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soovitus Apple'i aktsionäridele: müüge!

Kõik Apple'i aktsionärid, kes ootavad ettevõttelt minevikus nähtud kasvu, eksivad, sest tehnoloogiagigant on muutunud, kirjutas Marketwatchi kolumnist ja Stock Traders Daily tegevjuht Thomas H. Kee Jr.
Kui ettevõte ei hooli enda klientidest, kaovad kliendid ära. See juhtub praegu Apple'iga, kes ei kohtle oma kliente enam hästi ja kui suhtumist ei parandata, hakkavad nad kaotama nii turuosa, käivet kui ka kasumit.
Enamus inimesi arvab, et Apple'i kliendid on lõpptarbijad. Aga kuna Apple sõltub väga tugevalt edasimüüjatest nagu Verizon ja Sprint, mõjutab iPhone'i kõrge hind nende vahendajate käivet ning kasumit. Sellega ei kohtle Apple neid hästi. Ja kuna käive ning kasum vähenevad, hakkavad edasimüüjad Apple'i toodetele alternatiive otsima ning lõpuks ilmselt ka leiavad need.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Apple'i positsioon ei pruugi enam nii kindel olla, kuna ettevõtte kiire kasvu faas on jäänud seljataha ning pingutused jaemüügi turul on hakanud kahjustama murdumatuna näivat tehnoloogiahiiglast.
Suure konkurentsiga nutitelefonide turul hakkavad operaatorfirmad otsima odavamaid alternatiive, mis ei kahjustaks nii väga nende jalgealust. iPhone võib tuua kliente telefonipoe uksest sisse ning kellelegi ei keelata Apple'i tooteid, aga kui lõppkasutajad on tähelepanelikud, soovitavad jaemüüjad neile teisi telefone, mõnikord isegi uuenduslikumaid tooteid. See toimub seni, kuni Apple pole enda hindu konkurentsivõimelisemaks muutnud.
Konkurentsivõimeline maastik on juba haakunud Apple'iga ning nad ei saa enam kaua oma monopoolset hinda hoida. Pärast seda, mis juhtus Verizoni ja Sprintiga, on huvitav teada, mida arvab China Mobile Apple'ist.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele