• 17.01.12, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Max Digimarket sulgeb augustis avatud uksed

Augustis suurejooneliselt avatud elektroonikapoe Max Digimarketi uksed suletakse juba veebruaris. Kauplust haldava Max 123 ASi nõukogu liige Ivo Suursoo tunnistas, et projekt ebaõnnestus ning ettevõte oleks pidanud oma liistude juurde jääma.
„Räägime ühe 20aastase IT-ettevõtte ühest ebaõnnestunud katsest. Oleme tehnoloogiapartneri Delli jaoks oma valdkonna suurim partner Baltimaades, meil on endiselt nendega, oma partnerite ja klientidega väga hea koostöö,“ märkis Suursoo.
„Kui päris ausalt ära öelda, mis valesti läks, siis see oli eelmise juhtkonna valearvestus. See ei olnud realistlik äriplaan. See oli ka põhjus, miks toimus oktoobri lõpus juhtkonna vahetus,“ tunnistas ta.
Suursoo juhtkonna vahetus oli seotud ettevõtte strateegia kohendamisega. Eelmine juhtkond oli keskendunud äriplaani ühes osas jaeturule, kuid võttes arvesse üldist majanduskeskkonda, siis otsustati jaeärisse investeerimist mitte jätkata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Ettevõte on olnud ja jääb tugevaks ärikliendi infotehnoloogia ettevõtteks ehk see on olnud ettevõtte fookus vähemalt kahele kolmandikule kui mitte 80% inimestest ja ärist ning on seda ka edaspidi,“ sõnas Suursoo. „Me lihtsalt väljume jaeärist ning Digimarket kui selline kolib veebi. Poe sulgeme veebruaris,“ lisas ta.
Suursoo ütlusel kaaluti kõiki variante väga-väga tõsiselt, et kauplusega jätkata, kuid nii alternatiivsete finantseerimispartnerite kui ka kaupluse rendileandja pika perspektiivi huvid ei langenud kokku.
„See mudel, mida looma mindi, ei olnud vale, aga ta tuli turule lihtsalt valel ajal. Aastast 2014 võiks potentsiaali sellisele ärile olla, kuna tegemist on mastaabiäriga, mis on seotud emotsionaalse ostujõuga,“ nentis Suursoo.
„Me räägime ärist, mis on B2B turul 20 aastat tegutsenud. Võib-olla ei oleks olnud üldse tark jaeturule proovima minna. See on üks projekt ja see näitab ka ettevõtte tugevust ja otsustusjulgust, et tunnistada viga ja sellest ärist kiiresti väljuda,“ märkis ta.
 
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele